Een eerste afspraak

Let op! Op dit moment is onze wachttijd 1 tot 2 weken.

Voor het aanvragen van informatie of voor het maken van een afspraak kunt u ons contactformulier invullen of ons telefonisch benaderen.

Voor het maken van een afspraak hebben wij een dossier nodig, deze zullen wij samen met u aanmaken voordat wij de afspraak inplannen. Dit doen wij alleen telefonisch.

Wij vragen naar de volgende gegevens:

    • Uw (meisjes)naam
    • Geboortedatum
    • Adresgegevens (huisnummer, postcode en woonplaats)
    • Telefoonnummer
    • E-mail adres
    • Apotheek
    • BSN nummer
    • Zorgverzekering
    • Huisarts

Als u een afspraak heeft gemaakt, ontvangt u van ons een afspraakbevestiging via de e-mail. Hierin kunt u ook al onze contact- en adresgegevens vinden.
Als bijlage ontvangt u een document met informatie over onze werkwijze en ons financieel reglement.

Afhankelijk van uw klachten kunnen wij een specifieke klachtenregistratielijst meezenden voor het eerste consult. Deze kunt u invullen en voor het consult weer digitaal retour sturen.

Wat neemt u mee naar uw eerste afspraak?

Een recente verwijsbrief van uw huisarts of specialist die gericht is aan Vrouw&klinieken. Verwijsbrieven zijn een jaar geldig, na deze tijd kan het zijn dat u een nieuwe verwijsbrief nodig heeft.

Een geldig legitimatiebewijs. Dit kan zijn een ID-kaart, paspoort of rijbewijs

Een geldige zorgverzekeringspas

Privacy

Alle gesprekken en e-mails worden vertrouwelijk behandeld en vallen onder het medisch beroepsgeheim. Uw privacy is daarom te allen tijde gewaarborgd.

Uw afspraak annuleren

Het kan gebeuren dat u onverhoopt de afspraak moet afzeggen. Wij verzoeken u om minimaal 48 uur van te voren contact op te nemen om de afspraak te annuleren. Uw afspraak wordt dan kosteloos afgezegd of verplaatst naar een ander tijdstip.
Voor afspraken die binnen 48 uur worden afgezegd of als u zonder af te zeggen niet op de afspraak verschijnt, brengen wij een no-show tarief in rekening van € 40,-.